Bestellen & Levering

Onderstaand vindt u alle antwoorden op de meest gestelde vragen over het Bestellen en Leveren op onze website. Staat uw antwoord er niet tussen, dan mag u altijd vrijblijvend contact met ons opnemen.

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 14:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden.

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag plaatsvinden.

Wij houden u op de hoogte via e-mail en zenden u een track&trace code op zodra uw bestelling is verzonden. Via de track&trace code ziet u ook een tijdstip wanneer u uw bestelling van Steenschoon kunt verwachten.

U kunt uw bestelling thuis, op een ander adres of bij een afhaalpunt laten bezorgen. Tijdens het bestellen kunt u aangeven hoe en waar u uw artikel bezorgt wilt hebben.

De vermelde prijzen in onze webshop zijn exclusief verzendkosten. Onze verzendkosten bedragen een vast bedrag van €5,95 voor verzending naar een adres of afhaalpunt in Nederland.

Verzenden naar een adres buiten Nederland (wereldwijd) doen wij ook. Verzending naar Belgie kost bijvoorbeeld € 7,50 per zending. Naar andere landen verzenden wij ook, de verzendkosten vindt u terug als u uw adresgegevens invult.

Voor vragen over de verzending kunt u ook contact met ons opnemen.

U besteld liever per email? Dat kan! Mail ons uw bestelling en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. U kunt ons mailen op info@steenschoon.nl

Al de producten die wij in onze webshop aanbieden zijn uit voorraad leverbaar of bestelbaar. Echter kan het soms voorkomen dat een product uitverkocht is en hierdoor niet direct leverbaar is. Indien er bij een product de melding “Beschikbaar via nabestelling” staat betekent dit dat het product niet uit voorraad leverbaar is. Wij streven ernaar dit product binnen 2 a 5 werkdagen te leveren aan u. Kunt u een product niet bestellen, e-mail ons dan voor meer informatie.

Sommige bestellingen ontvangt u in een zogenaamde “Groene doos“. Deze groene doos is ontstaan door het hergebruik van verpakkingsmateriaal. Onze producten ontvangen wij van onze leveranciers ook in dozen en deze dozen herbruiken wij dan weer om uw bestelling te verzenden. Het is een doos die nog in een goede staat verkeert en daarom prima te hergebruiken is.

Door dozen te hergebruiken in plaats van direct weg te gooien, kunnen wij het milieu enorm ontlasten.

Mochten er geen “Groene Dozen” voorradig zijn dan gebruiken wij onze standaard nieuwe Steenschoon.nl dozen. Uw bestelling loopt zo geen vertraging op. Hopelijk gebruikt u onze doos ook voor het verzenden van een pakketje.

Heeft u de bezorger de eerste keer gemist? Met de track&trace code welke u van ons ontvangt, bepaalt u zelf waar en wanneer uw pakket de volgende keer wordt afgeleverd.

U hoeft niet meer thuis te blijven om uw pakket in ontvangst te nemen. Indien u ervoor kiest om uw pakket op een afhaalpunt te laten bezorgen dan kunt u zelf een van de vele locaties bij u uit de buurt kiezen. U kunt dan wanneer het u uitkomt het pakket afhalen. Aan deze service zijn geen extra kosten verbonden.

Vergeet niet uw legitimatiebewijs mee te nemen wanneer u uw pakket ophaalt!

U hoeft niet meer thuis te blijven om uw pakket in ontvangst te nemen. Indien u ervoor kiest om uw pakket op een afhaalpunt te laten bezorgen dan kunt u zelf een van de vele locaties bij u uit de buurt kiezen. U kunt dan wanneer het u uitkomt het pakket afhalen. Aan deze service zijn geen extra kosten verbonden.

Vergeet niet uw legitimatiebewijs mee te nemen wanneer u uw pakket ophaalt!

Enkele winkelketen waar u uw bestelling af kan halen zijn: Gamma, Karwei, Jumbo, Albert Heijn en Intratuin. Een volledige lijst met winkels waar u uw bestelling kunt afhalen vindt u op onze website zodra u uw bestelling plaats en kiest voor “afhaalpunt”.

Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Staat uw bestelling al meer dan twee werkdagen op ‘Verzonden’ of geeft de track&trace code op dat uw bestelling al geleverd is? Neem dan contact met ons op wellicht is er iets mis gegaan.

Helaas is ook voor ons verzenden niet gratis, deze moeten op de een of andere manier betaald worden. De meeste webwinkels berekenen deze kosten door in de prijs van het product als een soort opslag (u ziet dit niet terug).

Wij kunnen onze producten best allemaal net iets duurder maken en daarmee doen alsof we geen verzendkosten rekenen maar dit vinden wij niet eerlijk naar onze klanten. Omdat op deze manier de klanten die meerdere artikelen bestellen dus gestraft worden doordat er aan hen dus eigenlijk dubbele verzendkosten worden berekend.

Wij houden de kosten liever transparant en eerlijk!

De waardering van www.steenschoon.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.1/10 gebaseerd op 120 reviews.