Garantie & Klachten

Garantie & Klachten

Garantie

Bij Steenschoon staan wij achter de producten die wij aanbieden, wij doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren en verwachten dit ook van de leveranciers en bezorgers waarmee wij samenwerken. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@steenschoon.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Handig om te weten.

Op de verbruiksartikelen welke wij verkopen in onze webshop zit geen garantie na opening van de verpakking. Steenschoon.nl en de fabrikant zijn niet aansprakelijk voor directe of indirecte gevolgen van het niet juist toepassen van de door haar geleverde producten. Men dient vooraf vast te stellen of het te gebruiken product geschikt is voor het beoogde doel; deze vaststelling geschiedt op eigen risico. Lees altijd goed de handleiding van het product. De handleiding staat op het product of kunt u bij ons opvragen per email.

De waardering van www.steenschoon.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.3/10 gebaseerd op 2801 reviews.